Vyřizování dotací přes GORDIC Portál občana

Vyřizování dotací přes GORDIC Portál občana

Digitalizace výrazně usnadňuje proces podání i zpracování žádosti o granty/dotace. Občan nemusí opakovaně docházet osobně na úřad a referent/ka nemusí přepisovat data z jednoho formuláře do druhého. Pro obě strany se jedná o velmi elegantní řešení, ze kterého těží všichni. Jak na to?

Žadatel se přihlásí do Gordic Portálu občana města či úřadu, které dotaci vypsaly. Využije řádné NIA autentizace. Zde má na výběr, zda žádá za sebe či za právnickou osobu kterou zastupuje. Jelikož je portál napojen na ARES, data o spolku/právnické osobě se automaticky předvyplní. V portálu občana vyplní dotační formulář a odešle na úřad přímo z aplikace Portál občana. Formulář přijde na podatelnu a dále je postoupen referentovi, který žádost zpracuje v modulu VFP – veřejná finanční podpora. Ten je napojen na modul SML – smlouvy, kde probíhá další zpracování a evidence. Ale to není vše. Celý proces umíme ještě lépe automatizovat. Spisová služba GINIS může obsahovat navíc automat. Jde o modul EPA – elektronická podatelna automat. Žádosti, podání, které se týkají jedné věci a opakují se, jsou podatelnou automaticky rozesílány příslušným oddělením/referentům. Obsluha podatelny tak čerpá výhody digitalizace procesu spojeného s oběhem elektronických dokumentů. Umí toto i váš informační systém? Pokud ano, máte vyhráno. Pokud ne, obraťte se na nás prostřednictvím kontaktního formuláře či pracovníků společnosti GORDIC, kteří se o váš úřad starají.