Čím dál více lidí si zvyká na digitální služby a vyžaduje je i od měst a krajů. Ať už z důvodu, že se vrací z práce pozdě, považují cestu na úřad za zdržující nebo mají trvalé bydliště mimo obec. Rostoucí poptávka tak přináší i hledání nových příležitostí a řešení, která prostřednictvím digitalizace dovedou usnadnit životy nás všech.
Vedle toho již řada zajímavých možností existuje a jejich využití brzdí pouze chybějící osvěta. Pojďme to společně změnit.
Vyřizování dotací přes GORDIC Portál občana
Vyřizování dotací přes GORDIC Portál občana Digitalizace výrazně usnadňuje proces podání i zpracování žádosti o granty/dotace. Občan nemusí opakovaně docházet o
Elektronická komunikace s občany roste
Zavedení bankovní identity, informační kampaň, ale možná i období pandemie spojené s karanténami znamenaly...
Online vyřídíte i žádost o grant pro váš sportovní klub
Portál občana od firmy Gordic nyní umožňuje tzv. zastoupení právnických osob. V praxi to znamená...
Trvale otevřený úřad? Realita
Nebojte se, netlačíme pracovníky do třísměnného nepřetržitého provozu ani nezákonných objemů přesčasů. I tak umíme zajistit nonstop dostupnost úřadu pro...
Stavíme digitální chodníky
Od vedení měst často slýcháme, že nejběžnějším požadavkem občanů je oprava nebo výstavba chodníků. Je to pochopitelné, slouží všem a je na ně hodně vidět...